Jeg blir sprø. Jeg går ikke ned!
Nå har jeg vært i ketose i 2.5 uke og gått ned under 1 kilo!
For noen år siden prøvde jeg Atkins for første gang og da raste jeg ned i vekt de første 14 dagene, men ikke nå.
Jeg har spist KUN de matvarene som er lov på induksjonen og vært veldig nøye. I tillegg trener jeg nesten hver dag. Jeg har vært i ketose hver dag (sjekker med strips).
Det kan ikke være at jeg har gått opp i muskler heller fordi jeg har omtrent samme fettprosent.
Eksempel på hva jeg spiser en dag:
Frokost: To egg, litt skinke eller fet fisk, 4-5 agurkskiver, kanskje litt ost, vann.
Lunsj: To egg, litt cottage cheese, skinke, et par-tre cherrytomater.
Eller omelett med litt paprika, sopp, ost og bacon. Litt agurk eller cherrytomater.
Mellommåltid: Et par biter Atkinsbar eller en rett i koppen kyllingsuppe Confecta (0,4 karb), eller en liten boks tunsfisk (King Oscar)
Middag: To laksefileter stekt i smør, fire-fem buketter blomkål, et par buketter brokkoli, et par spisekjeer Creme Fraiche.
Et annet eksempel på middag: Kyllingfileter, litt grønn salat med et par-tre cherrytomater, litt Seterrømme.
Hvis jeg blir sulten på kvelden:
Mellommåltid: Et par biter Atkinsbar eller en rett i koppen kyllingsuppe Confecta (0,4 karb), eller en liten boks tunsfisk (King Oscar)
Hva gjør jeg galt? Nå begynner jeg å bli fortvila her. Er i ketose, er nøye med kostholdet og trener, men allikevel går jeg ikke ned. Hvorfor gikk jeg så lett ned sist? Jeg gjorde ikke ting noe annerledes da som jeg kan huske.
Er takknemlig for svar og tips 
|