Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-11, 01:11   #30
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny med lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Du har vært flink til å orientere deg.... Ta med Krillolje på listen over Omega3-kilder så har du en god en....Denne er meget god.....

Om det stemmer?...jeg vet ikke, men det ser riktig ut - spesielt når en ser det i samme forbindelse som det jeg linket til høyere oppe...mulig en bør få noen til å se på dette...andre er muligens mer informerte her enn det jeg er....

Så ikke denne før nå... Bruker du krill? Jeg er litt skeptisk til all sånn reklame på piller, selv dette virker logisk.