Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-05, 12:08   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kosttilskudd for Pus og Fido

Min pus får ikke boksemat om jeg ikke trenger å få i ham medisiner el. lign. Om man ikke pusser tennene til katta hver dag vil de få mer tannstein etc. om de spiser boksemat hver dag.

Klok av skade fra tidligere kattedyr som har eid meg, valgte jeg denne gangen å høre på veterinæren - som forøvrig IKKE er forhandler av foret jeg bruker. Det er tørrfor "Hills Science Plan - Natures Best". Det inneholder akkurat passe av alle næringsstoffer katta trenger. Og har gleden av en katt med hvite friske tenner, flott tjukk pels og utmerket helsetilstand. Nå får han vel i seg en del uhumsketer ute, proteiner av bl.a det flygende slaget. Men nå har jeg iallefall gjort det beste jeg føler jeg kan gjøre for pusen min.