Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-11, 15:15   #37
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny med lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Tia Maria, her.

Jeg har forsøkt å legge inn maten jeg spiser på diett.no Mulig det er jeg som er teit, men det er ikke alle matvarer en får lagt inn. Og selvom man legger opp skjemaet etter karbo, regner den i energi... alle mine dager bli røde?

Øverst til høyre kan du velge om du vil ha det i kcal, fett, karbo eller andre ting. men dette har du sikkert prøvd? iallefall. de dagene er som er røde, har du spist for mange kcal i forhold til vekt og ønsket vektnedgang. Gå inn på fane "mine mål" og skriv inn startvekt, og så hva du ønker å nå til hvilken dato. Da kommer det opp hvor mange kcal du bør spise for å gå ned. MEN jeg har blitt fortalt her inne på forumet at man ikke skal bry seg om dette. jeg skrev inn alt en stund, og ble stessa, og vekten stagnerte litt. Nå har jeg droppa det, og skriver bare inn av og til for å sjekke ang. % karbo.

Du skal spise til du er mett, og ikke mer eller mindre enn det. Lykke til