Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-11, 21:44   #11154
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Luggetuppen, her.

Det ene smykket er et langt kjede med en dullion små lenker på. Tar det ikke himla lang å gnukke alt med sølvpuss? Tror ikke jeg kommer inn i alle kriker og kroker. Finnes det ikke noe jeg kan bløtlegge dem i da?

Joda, kjøpes hos gullsmeden og koster ikke all verden for en boks. Og det funker som bare fy! Søstra min flirte av meg da jeg tilbød henne å låne den til en bunadsølje (slapp av, det er ingen gammel og verneverdig sak) som var nesten svart. Det tar bare brøkdelen av et sekund så er den blank og fin.

Husker ikke hva det heter, men jeg har hatt boksen min i sikkert 15 år.

Ang. vask av dusjkabinett så leste jeg nettopp at oldfruen (!) på det danske slottet anbefalte en blanding av 2 deler oppvaskmiddel og 1 del eddik, smør på og la det virke i 30 min før man skyller og tørker med en tørr klut. Så det skal jeg prøve når jeg kommer så langt.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)