Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-11, 23:54   #29
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du spist i dag?

Frokost: Eggerøre av ca 2 egg, fersk gressløk, smårettesskinke, bacon og pepperost.
Lunsj: Litt valnøtter.
Middag: ca ½ kyllingfilet, litt sopp og paprika, tzatziki.
Kvelds: 1 kyllingfilet med majones, og en dressing jeg ikke vet hva heter. Spiste ute. Salat, tomat, sylteagurk.

Ps, jeg spiste ute i kveld, og jeg bestilte pepsi max, men det tror kanskje det var Pepsi jeg fikk... så nå er jeg litt i tvil om jeg er ut av ketose... Jeg målte nå, men var veldig svakt utslag på ketostixen. Kanskje den var beige? Er i tvil.. hm... Prøver å google hvor mye karbo det er i Pepsi, men finner ikke ut av det. Drakk ca 4 dl!!!