Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-11, 07:42   #34
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla

Opprinnelig lagt inn av debutanten, her.

Hei. Har ett lite spørsmål ang Mama lupes tortillas.
Må innrømme att som young free and single mann, så er ikke matvarekunnskap det jeg har dedikert livet mitt til. Så derfor har jeg noe som sikkert er ett sikkelig dumt spørsmål.

Jeg har kjøpt sånne mama lupes tortillas. Jeg ser på holdbarhets stemplingen att de er holdbare helt til 11 mai 2012. Det er jo fryktelig lenge. Er den gyldig i nedfryst tilstand? Eller ved oppbevaring i matskapet?

Jeg har kjøpt tre pakker. Og som enslig mann tar det jo sin tid å få spist opp disse lefsene. Hvordan oppbevarer dere lefsene. Lar de ligge i kjøleskapet? Fryser de ned for å ta opp en og en lefse? Trenger noen gode råd her altså.

Jeg har de i fryseren, og tar opp det jeg trenger. I fryseren holder de seg lenge, godt over datostemplingen. Hvis du åpner en pakke, så oppbevar den i kjøleskapet etter at den er åpnet.
Hvis du legger de i fryseren, så legg gjerne et stykke matpapir mellom hver lefse så de er lette å få fra hverandre
De er veldig gode - så gled deg