Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-11, 08:37   #513
Lindemor
Seniormedlem

Lindemor sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Heididos, her.

Veiedag på lørdag..har følt meg som en sild i potetsekk hele uka (hvis d er ett uttrykk :P) Har vært dødsnervøs for veiinga på lørdag..men når jeg sakte om sikkert satte føttene opp på vekta, så viste den ned ca. 800g siden sist uke og DEt er jeg faktisk happy for..for kanskje det nå starter å løsne..

Jeg har vært ganske flink hele uka, men har og unnet meg litt gele med krem til, og i noen krisesituasjoner der jeg var dødssulten måtte jeg ty til atkins bar, men om vekten nå vil gå nedover, så er det digg om jeg kan bruke atkinsbarer og kose meg litt ekstra med gele av og til

Håper neste ukes veiedag blir like bra..vet mange går ned mye mer i uka, men for meg som har stått stille 6 uker nå, så er hvert gram ned en seier Skal forsette i dette tempoet og fortsette med treningen, og holde meg unna alt søtning som er unødvendig har og prøvd å bli flinkere til å slappe av fra tvangstankene om slanking 24-7 Hvordan har det gått med dere fininger?

Gratulerer med 800gram ned! Deilig å se at det går nedover etter såpass lenge stillstand. Glad på dine vegne!

Denne kroppen er rar altså.... stille i 6 uker, for så å slippe. Igjen handler det om tolmodighet og jammen skulle jeg ønske at det var en krem å få kjøpt som het nettopp det, for lett er det ikke. Vær stolt av deg selv! Du gjør en kjempejobb!

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat