Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-11, 08:41   #515
Lindemor
Seniormedlem

Lindemor sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Veiedag for denne damen i dag og jammen må jeg si jeg fikk hakeslipp når jeg så tallene. Her har det skjedd noe merkelig og det er nesten så jeg mistenker at noen har skrudd på vekttallene i natt altså!

Fra å ha vist 77,3 kilo for to uker siden til å hoppe opp til 79 sist uke, viste vekta i dag 76,9 kilo. Makan!!!

Ja, da var det pmstrollet som regjerte sist uke. Ingen tvil om det og fy sååå hissig det trollet var.....

Jeg spiser min mat og trimmer min trim og er lykkelig for at kroppen stort sett samarbeider greit i dette kostholdsprosjektet. Jeg skal ikke si at jeg alltid synes det er lett, men stort sett så går det greit. Litt lyst på søtt har jeg hatt i forbindelse med mensen og det kostet noen krefter å stå i mot. Litt mer denne gangen enn tidligere synes jeg. Jeg valgte å spise noen atkinsbarer og det har tydeligvis ikke ødelagt noe for vekta. Greit det. Ønsker ikke å erstatte mat med slike barer, men på akkurat de mest hissige dagene synes jeg det er greit og er glad for å registrere at det faktisk går greit.

Sender gode tanker til dere andre!

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat