Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-11, 17:48   #3
hoppeballen
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2008
Alder: 38
hoppeballen er på en erverdig vei

Sv: Autisme og ADHD

Opprinnelig lagt inn av Malice, her.

Jeg har selv Asperger, en diagnose innen autismespekteret. Eller det var hvertfall det, hehe, sist jeg fulgte med ble det snakket om å fjerne Asperger fra det spekteret.
Jeg merker at humøret blir mer stabilt, veldig greit, faller ikke så lett inn i depresjoner Utover dette merker jeg lite til endring.
Men det er jo ikke bare bare, greier jeg å holde depresjonene borte, så medfører dette igjen mindre stress og stressutløste smerter i kroppen

En av mine beste venninner sin lillesøster har også Asperger's, men hun har desverre en ganske ekstrem versjon av denne diagnosen. At hun i tillegg er 19 år gammel og nok har litt tenåringsrebell-tensenser også. Jeg har anbefalt venninna mi om å se om kanskje de kan innføre lavkarbodiett for henne. Men så er det jo litt vanskelig siden hun ikke liker forandring i rutiner og er veldig var for konsistenser og kryddersmaker og slikt.
Interessant å høre at du har merka forandringer via kosten også

hoppeballen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo og periodisk faste: 40 - 70 karber om dagen Svar med sitat