Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-11, 03:18   #80
Birgitte1234
Nytt Medlem

Medlem siden: Oct 2011
Birgitte1234 er på en erverdig vei

Sv: Gutt på 8 som trenger omlegging av kosten ...

det som jeg gjør med vesle jenta på 7 år er å lage mat sammen,når den legges på tallerken skal det se morsomt ut en sol ,smile ansikt osv..(feks eggerøre i en liten bolle på tallerken,med kyllingvinger og sukkererter dandert som solstråler)det faller alltid i smak..da spiser hun det meste uten om saus med mindre jeg insisterer på at hun har smakt den før å liker den.da går det ned ogdet blir litt pølser og sånt da men hun er 7 år kan ikke være helt nazi heller lager sukkerfri gele med Fun saft (kjempe enkelt og godt) mange gode smaker her.når det gjelder brus engang i bland men ingen cola el lignende og det vet hun ikke er lov veldig flink å fortelle det vis hun er med noen (besteforeldre osv) at det er ikke lov:P lager også egen gotterier av funsaften...som gelen bare litt tykkere,i små former av hjerter osv hun blir alltid med på å lage(eller trylle frem maten som hun sier) å da blir det extra spennendeså lenge mat er gøy er hun fornøyd har ikke problemene som flere av dere andre har,veldig glad for det,men nå har jeg en mat glad liten jente;P hun er prematur ...hun er ganske liten,men ligger innen for grensa for alderen ,høyde osv

Birgitte1234 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat