Sv: Nisim
Opprinnelig lagt inn av OnMyOwn, her.
Har i dag fått nisim shampoo og balsam i posten, måtte jo rett i dusjen for å prøve. Hjælp!! Håret tovet seg no så inn i h.....og balsamen hjalp ikke stort. enden på visa var at jeg måtte gre igjenom håret i dusjen og mistet myyyyye mer hår en vanlig.Skrekk!! noen andre erfaringer med dette?
Jepp! Det skjer, og frisøren advarte meg mot det første gang jeg testa. Jeg bruker kun en sånn børste med få tagger på i dusjen, sånne i plast man får billig på H&M etc, når det er tørt bruker jeg kun naturhårsbørste. Men grunnen til at mange shampooer gjør at håret ikke blir sånn, er all denne fordømte silikonen man putter i som gjør håret glatt og blankt og alt mulig, men som er veldig uheldig på sikt. Etter åtte dager på denne shampoo"kuren" så blir håret mer vant til det, og ikke fullt så flokete som de første par gangene. Hold ut! Og når du børste gjennom håret ditt, vått eller tørt -begynn forsiktig i tuppene og jobb deg langsomt oppover, ikke dra! Håret er mer følsomt når det er vått. Du vil ikke slite ut hår som ikke alt er løst eller på vei til å løsne om du bare er forsiktig!

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|