Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-11, 09:47   #46
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Baconsvor og transfett

Vi er forskjellige og tålegrensen er ulik. Jeg har en mistanke om at Kamp spiser mye mer forsiktig enn meg som både spiser øffer ca ukentlig og nøtter ristet i olje (sjeldnere nå, men mer for 4-5 måneder siden).

Likevel hadde jeg en jevnere fettsyrebalanse enn Kamp. Dessverre stiller vi med ulike forutsetninger som gjør at det vi putter i oss ikke fungerer likt.
Det vi vel kan være enige om er at mat skal utgjøre størsteparten av kostholdet og hva vi spiser som "mat" er dermed viktigere enn det vi spiser som "godis". Det er kun om "godis" blir hverdagsmat vi må være veldig forsiktige med godisen... Vi har utviklet oss med naturlig mat og et eple eller litt rosiner en sjelden gang er sannsynligvis uansett bedre enn mye annet "rart"... tenker jeg.

Ja - og hvorfor ikke lage en bedre middag og ta et glass vin til som "kos"? Rund av med litt frukt og jeg har iallfall kost meg mye.