Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-11, 12:19   #32
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Korn - er det egentlig en matvare?

Vi har også redusert bruken i familien betraktelig etter jeg la om kosten. Primært fordi jeg ikke gidder å lage masse middag jeg ikke kan spise selv, men også fordi jeg synes det blir helt feil å servere mat jeg mener ikke er sunn til de andre, når jeg ikke vil spise den selv. Nå hender det vi har farsemat, og det hender også at dagene blir så knappe at middag utgår, men det er myyyye sjeldnere enn før.

Grunnen til at jeg tok opp særlig denne artikkelen, og korn spesielt, er at jeg alltid har tenkt at andre også med hell kan kutte ned på stivelse i kosten. Og med stivelse har jeg inkludert rotgrønnsaker, ris og egentlig alt det andre kh-rike i et vanlig kosthold. Etter jeg leste Påls artikkel tenker jeg at korn sannsynligvis står i særstilling og bør kanskje kuttes før man ser på de andre bestanddelene i kosten.

Two- eller sixpack - who's counting

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat