Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-11, 14:37   #41
Glorfinia
Medlem

Glorfinia sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 42
Glorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snill

Sv: Min første røykfrie dag ...

Opprinnelig lagt inn av LindaN, her.

Takk for det! Nei, har egentlig ikke merket så mye sug. Av og til har jeg selvfølgelig litt lyst på røyk, særlig de første dagene, men det går raskt over igjen. Når det kommer trekker jeg pusten dypt, drikker litt vann og gjør noe annet. F.eks. tenker på hva vi kan bruke alle pengene vi sparer på.

Jeg har bestemt meg for å ikke tillate meg festrøyk (eller noen annen røyk, for den saks skyld ), er ganske sikker på at det er veien til å begynne igjen. Om ikke første gangen, så ihvertfall på sikt. Men det er sånn det er for meg, vi er alle forskjellige!

Lykke til videre på veien, du også - vi klarer det vi vil!

Ååå, alle pengene vi sparer! Er ikke all verdens for meg, var ikke storrøyker, men søren meg så monner det i en slunken økonomi allikevel. Har du noe spesielt du skal spandere på deg selv etterhvert eller?

Jeg tror mange begynner etter festrøyk, har gjort det jeg også, tidligere. Men jeg tror det er den beste innstillinga du kan ha, at du ikke skal tillate deg røyk ved spesielle anledninger eller situasjoner. Da har du liksom kommet langt.

Stå på du også, vi er flinke og allerede mye sunnere!