Tråd: Frustrert
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-11, 21:01   #1
Newstart
Seniormedlem

Newstart sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel
Question

Frustrert

Nå har jeg hatt meg en time inn på diett.no og jeg må si at jeg er temmelig sjokkert. Jeg føler at kostholdet mitt har sklidd litt ut. Uke etter uke etter uke så er jeg like spent når jeg går på vekta men den viser mellom 80.0 og 81.4 hele tiden. Ikke sjans om jeg går ned. Det virker jo som om melkeprodukt gjør slik at det står fast da men det er jo så vanskelig å motivere seg til å kutte ut nettopp det. Spiser vel ikke så mye men nok til at det stopper opp vil jeg tro.
På diett så kommer det opp at totalt protein inntak er 123,42. Det er jo sabla mye det. Virkelig på tide å skjerpe seg.
Karbo ligger jeg på ca 25. Men hvis jeg lager meg litt sjokopudding av fløte som jeg bruker så blir karboene 33.

Energi er 1809. Se da vekk ifra fløte dagene om jeg kan kalle det det.
De dagene jeg drikker masse vann så er vekta 80.0. Det magiske tallet for meg er 7. Tenk å få komme på syttitallet igjen. Sukk ......

Hvis jeg skrenker inn på proteinene så får jeg ikke en gang sove om natta for jeg vrir meg av sultfølelse,makk i kroppen (jada tar magnesium),kvalm og dårlig. Har forresten alltid hatt det slik når jeg er sulten. Kroppen går helt amok. Derfor var det jo lykke at jeg startet dette kostholdet for jeg har ikke vært sulten noe særlig. Men hvis jeg nå skal begynne å stramme inn så starter det igjen.....

Sånn.. nå er jeg ferdig å syte og klage. Er ellers ved godt mot og livet er godt. Bare så det er sagt.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat