Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-11, 09:45   #11217
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hei jenter - og takk for mange glasur-svar Har ikke sukrinmelis, så derfor har jeg ikke fått prøvd det. Var rett og slett nyskjerrig, for jeg bakte sjokolademuffins med en av disse ferdigblandingene for en tid tilbake, og synes de så litt triste ut uten glasur.
Vi skulle i selskap, og gubben ville gjerne ha muffins med krem, (lavkarber han også). Han gomlet i seg, men jeg likte ikke de muffinsene. Synes de manglet "noe", muligens sjokolade - så de 4 siste ferdigblandingene skal testes med tilskudd av kakao eller smeltet sjokolade.
Smørkrem var et godt forslag
Skal i hvert fall kjøpe både sukrin og sukrinmelis før jul, så det kan bli en hjemmelaget kake eller 2