Tråd: I need help
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-11, 13:54   #12
Bittemoren
Seniormedlem
 
Bittemoren sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Austevoll
Innlegg: 534
Bittemoren er ny på veien

Sv: I need help

velkommen hit

mosjon trenger du ikke å bekymre deg for for det kommer etterhvert som du blir motivert jeg annbefaler deg som de andre her skriver les masse om lavkarbo og gå innom tråden der de legger ut før og nå bilder det gjorde i allefall meg utrolig motivert.

til frokost bruker jeg å spise :
litt hakket løk, paprika og ca.1/2 boks champingjong og 2 egg stekt i meierismør ved siden av så hender det at jeg har litt salat og 1/2 tomat. om jeg har bacon så tar jeg ca.4 skiver av den i tilleg, men det er ikke et must lengre og så drikker jeg rikelig med vann ca 2-3 liter i døgnet

dette gjør meg mett og god lenge. som du ser i tickeren min så har jeg gått ned ganske masse på forholdsvis kort tid og det beste synes jeg det er at det koster meg ingenting annet enn mat og det må jeg ha alikevel så det er for meg en god motivasjons faktor, jeg lånte ketolyseboka på bibilioteket o0g leste den etter at jeg hadde lest meg opp her inne på forumet. håper du kommer igang og at vi kan være til inspirasjon for deg ta deg gjerne en tur inn i journalen min lykke til

__________________
Bittemoren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo heller mot ketolyse Svar med sitat