Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-11, 13:44   #13
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Kan ting bli veldig feil?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

DA kan vi HJELPE deg i stedet for å villede deg...

Lykke til.

Jeg kan godt fortelle deg hvordan jeg ville ha løst dine utfordringer utfra mitt ketogene kosthold, mens noen andre her ville ha fortalt hvordan de ville ha gjort det ut fra feks Fedons filosofi.

Lavkarbo strekker seg fra tilnærmet null karbohydrater og opp til 150. Et ganske stort spenn mao

Det er derfor det er så viktig at du leser deg opp litt så du kan finne en retning du føler deg komfortabel med

DA kan vi hjelpe deg

Inntil du får lest deg opp er hovedregelen å tenke renest mulig mat. Altså i all hovedsak styre unna blandingsprodukter. Spis rikelig med grønnsaker som vokser over jorda pluss løk og minus mais. Gjerne litt grønt til alle måltider.
Hold deg til meierismør, seterrømme, kremfløte og oster uten særlig karbohydrater.
Du kan gjerne spise både nøtter og litt bær.

Sjekk innholdsfortegnelsen og forsøk å holde deg til produkter som har mindre enn 5 gr karbohydrater pr 100 gram.

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat