Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-11, 01:42   #2
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Fra str. 56 til 50 i dag

Opprinnelig lagt inn av surfeline, her.

Litt over et år på lavkarbo - sakte men sikkert går det og i dag smatt jeg in i str. 50 uten svette i prøverommet og bluser og i litt mindre str. Den som sier at Lavkarbo bare er tull har ikke peilig på hva de snakker om. For meg er det slanking uten smerte - og jeg skrumper inn sakte men sikkert. Så sakte at jeg ikke helt skjønner det selv. Buksestørrelsen er iallefall et bevis på at dette faktisk skjer

Så flott!!! Vil bare se gratulerer!!! Artigere å gå ned str enn opp, det er iallefall helt sikkert!!!