Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-11, 12:17   #45
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Kan ting bli veldig feil?

Opprinnelig lagt inn av Nakkekotelett, her.

Ja......men så fortell hva DIN oppskrift er da, så blir du den første som faktisk har svart på det jeg spør om, selv om det har tatt 2 sider med innlegg snart !!!!!

Stor sett så sier folk at jeg skal lese masse greier og sette meg inn i ting.
DET GIDDER JEG IKKE. Jeg spør om en oppskrift som funker og som passer inn i mitt arbeids og levemønster, og da er jeg veldig overbevist om at noen der ute har en oppskrift på det. Hvorfor skal jeg på liv og død finne opp det hjulet som andre har funnet opp ?

For en dårlig holdning du har når du skriver, la oss håpe den holdningen der ikke blir brukt i andre deler av livet ditt, enn her inne. Ta imot noen av rådene du har fått, eller la det være. Håper du finner en kostholdsendring du vil trives med, men så lettvindt som det virker til at du vil ha det, finnes neppe.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat