Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-11, 15:38   #35
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Valnøtter ...

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Spis litt valnøtter med god samvittighet og spis fet fisk et par ganger i uka og du har helt sikkert forbedret forholdene for kroppen uansett.

Jeg er "nerd" og synes sånne ting er interessant, men jeg velger mat mest fra smak og så litt fra kunnskap. Og så tenker jeg på hvordan jeg spiste før og sier til meg selv at selv om jeg sikkert fremdeles gjør mye galt så er det uansett bedre...?

Ja, du har så rett! Jeg spiser i alle fall 1000 ganger sunnere nå enn jeg har gjort på lenge! Jeg spiser mer fisk, mer grønnsaker og mindre godteri... dvs ingen godteri Men savner det overskuddet jeg ble "lovet" i ketolysekur-boka... Men det kommer vel en dag