Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Så godt å høre fra deg, Pruttilutt Det høres ut som en veldig god ide for deg å sette deg ned og lese bloggen din og finne inspirasjon fra deg selv. Du og bloggen din har vært til fantstisk inspirasjon for meg og mange andre her inne, så jeg håper du selv også finner den inspirasjonen. La 14.november være den dagen du snur og kvitter deg med den "grønne gørra"! Er her for deg vennen om det er vanskelig og du trenger noen å lene deg mot. Det er tøft i begynnelsen vet du, men for hver dag du kommer deg igjennom blir det lettere å komme gjennom neste dag. -Og ganske snart kommer du til det punktet at du kjenner kroppen fungerer bedre og det begynner å gå av seg selv. Krysser fingrene for at du får en god re-start i morgen. Vi er her, ikke glem det!
Synes dagen i dag har vært tung, har tenkt mye på at Dollsine trekker seg ut, og vært utrolig lei meg for det, og også tenkt på at så mange andre er mindre og mindre her inne. Synes det er veldig synd, for jeg er blitt så glad i dere, og jeg tror aldri at jeg hadde greid å gå den veien jeg har gått disse månedene uten dere. Tusen takk til dere alle sammen for det , og jeg håper at vi som er igjen kan fortsette å støtte hverandre og holde samholdet og vennskapet vedlike. Jeg har i alle fall gjort opp med meg selv at jeg ikke tenker å trekke meg ut av denne tråden uten uten at dere alle slutter å svare meg Samholdet og vennskapet er en glede for meg, og i tillegg til det tror jeg at det å være aktiv her inne hjelper oss alle til å fortsette denne veien vi har begynt å gå med vår nye livsstil. Så selv om jeg snart er "ferdig slanket" tror jeg likevel jeg vil hente inspirasjon, rettledning, hjelp og inspisrasjon fra dere. Og så håper jeg også at jeg kanskje kan ha litt å bidre med selv om noen sliter eller trenger råd. Føler at jeg begynner å få ganske mye både kunnskap og trygghet på dette kostholdet nå.
God klem til dere alle sammen
|