Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-05, 12:08   #140
nøtta
Seniormedlem

nøtta sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Alder: 38
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: OPTIMAL ERNÆRING basert på Jan Kwasniewskis kostholdsfilosofi

Opprinnelig lagt inn av Ziggy

Frukosten min i morgen kommer forøvrig til å bli eggerøre laget av 30 gram smør, 2 egg og en ekstra plomme servert sammen med en brødskive med meierismør og peanøttsmør. Til drikke bruker jeg å drikke en kopp Bengal Spice te som er er krydderte naturlig søtet med vanilje...

brødskive ?? jeg må nok sette meg inn i denne dietten for jeg veit jo egentlig ingen ting .... men jeg skal ikke prøve trives med det kostholdet jeg har nå

men det jeg skjønner er hvordan kan så MASSE fett være kombinert med khd ( veit det er minimalt ... 300g bær eller potet eller noe i den duren men alikevel ...

og hvorfor anbefaler han helst grisekjøtt æsj .... det finnes jo mye bedre kjøtt en gris ?? har tusen argumenter .... men skal ikke skrive de inn her er litt ekle ...

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat