Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-11, 22:24   #3
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Osteknekk... Hva er DIN favoritt?

Takk for tipset, dette skal jeg prøve. Jeg har hatt alt for liten tid inni mikroen tydeligvis. Jeg tar det i 40 sek. Er redd for å svi det...

MEN akkurat nå fikk jeg til en dritgo variant selv... (men tar veldig gjerne imot flere tips likevel assa...)

Jeg tok 3 skiver Gräddost (sånn rund ost, med rød plast rundt), 40 sek i mikro på full guffe. Så tok jeg majones og kalkunpålegg på. Mmmmm, det var dritgodt!! Jeg fikk lyst til å spise mange, men det kan da umulig være greit å spise masse slike selv om det er uten karbo???? Det er jo masse fett da!!!