Sv: stivelses blokker
Opprinnelig lagt inn av nøtta
.... jeg har kjøpt dette nå ! hadde en tilgode lapp på helsekosten og synes det var en veldig god ide men nå er jeg ikke så sikker lenger 
for det førdte virker det ? og for det andre hva er vitsen ? og for det trendje så tror jeg det er greit og spise litt 70% hvis jeg tar det først jajaja
Det var en innmari dårlig ide Nøtta. Totalt bortkasta penger
For det første er det tvilsomt at de virker, - og i tilfelle, hva skal du med dem ?? Det er ikke noe vits i - du spiser jo allerede så lite karber i forhold til "vanlig" at det ikke er noe å ta av når kroppen har brukt sin del ! Og det har absolutt ingen hensikt å spise piller får å kunne spise sjokolade !! Hvis noen har fortalt deg at det er greitt så juger dem !! 
Det finnes ingen mirakelpiller som gjør deg slankere eller suger vekk fettet eller karber eller hva. Ikke i en slik grad at du tar av/ikke legger på deg. Da hadde alle tatt slike piller og spist hva de ville !
Så gå tilbake til helsekosten - få en tilgodelapp og bruk en når du skal kjøpe deg et skikkelig kost tilskudd !!