Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-11, 13:40   #50
LindaN
Medlem

LindaN sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
LindaN er på en erverdig vei

Sv: Min første røykfrie dag ...

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Gratulerer med dag nr 17. Du er jo kjempeflink

Tusen takk!

Opprinnelig lagt inn av Nutta, her.

wow! jeg er imponert du er kjempeflink!!! jg heier på deg.
Jeg har røyka siden jeg var 10 år :P flaut å si det, men.. jeg vet ikke hvordan det er å ikke røyke lenger. og det er kjempevanskelig å bare tenke på å slutte. mn samtidig så vil jeg virkelig - fordi jg hadde hatt godt av det. lommeboka også, siden jg er student (og mannen!) prøvde slutte da jg var rundt 15, og d gikk veldig bra... holdt opp i 4 mnd faktisk, og så fikk jg tilbud om en røyk på en fest og siden da har jg røyka (og nå blir jg snart 27 år!) det irriterer meg den dag idag :P

Takk for at du heier på meg! Vet du, jeg kjenner meg igjen i det du sier - jeg var 11 år da jeg begynte å røyke og har nå røkt fast i 26 år! Ikke engang da jeg var gravid, klarte jeg å slutte. Jeg trappet riktignok ned, men klarte aldri å slutte helt. De siste årene har jeg røkt ca 30 om dagen OG jeg har aldri hatt lyst til å slutte!! Allikevel er det altså mulig!
Som du sikkert skjønner, takker jeg de tablettene alt jeg kan. Og det geniale med deg, for meg ihvertfall, var at man skulle røyke i 2 uker mens man tar dem. Og i de 2 ukene smakte røyken vondt, skikkelig vondt etterhvert, og det GA MEG INGENTING å røyke! Det har jeg aldri opplevd før!! Det jeg alltid har trengt og syntes var odt, det ga meg ingenting lenger og i tillegg smakte det vondt og gjorde meg kvalm. Det var helt utrolig! Det var først da jeg tenkte ordentlig at jeg kanskje skulle kunne klare å slutte...
Og det klarte jeg altså!
Du klarer det du også. Jeg er helt sikker!