Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-11, 15:21   #6
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken blender?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Ellos selger den ekte nå ser det ut til
Forsåvidt enig, men jeg er stort sett alene om å bruke den så jeg har ikke behov for større porsjoner... og jeg har tilpasset oppskrifter til mitt behov og glass-størrelsen. Det kuleste er jo når man kan lage strawberrie-daquiries rett i glasset som skal serveres uten å søle for DET er søl og lage med stor blender altså!

Ja, det var det jeg så - at det var den ekte de solgte nå. Det kom nok litt dårlig frem hva jeg mente, var ikke meningen å trekke det du sa i tvil

Har brukt den til å male nøtter, det funker bra, lagd ting som hoummus, men syntes da den ble litt liten igjen. Men Strawberry Daquiri rett i glasset ... Hm, kanskje jeg har brukt den til feil ting, rett og slett? Takk for tips!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat