Sv: OPTIMAL ERNÆRING basert på Jan Kwasniewskis kostholdsfilosofi
Legger ut et svar jeg ga til Albertine, som mente det ble litt tull med måltidene hennes i går...
DET BLE DET IKKE!!!
Som tidligere nevnt, så kan man på OE spise mellom 2 og 3 måltider pr. dag, og man skal i den sammenhengen lytte til kroppens signaler om man er sulten eller ikke.
Synes Albertine er kjempeflink jeg!!!
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av Albertine
Siden det er så mange som er interessert bør jeg vel legge ut dagsmenyen min fra i går:
Frokost:1/2 skive pumpernickel med smør og 70 gram ridderost. 1/2 skive pumpernickel med smør og 30 gram dansk salami m/majones
Lunsj: To nakkekoteletter stekt i smør, fløtegratinert blomkål og brokkoli
Middag: Ingenting, kjempemett etter middagslunsjen
Kvelds: En neve mandler, vispet krem med 1 ts sukker, masse jordbær
Kanskje ikke terningkast seks, siden det ble tull med måltidene...
Tull med måltidene??? Husk at du skal lytte til kroppen, og er man mett, ja så er man mett...
Et lite tips kan kanskje ha vært å spise litt mere til kvelds enn det du gjorde... det er på OE ikke noe problem å spise en sånn passe liten kvelds kl 20-21, det som da skjer, er at den får fordøyd næringsstoffene i fred og ro, og er som regel ferdig med selve fordøyelsen ved midnatt, deretter henter den sakte og sikkert opp næringsstoffene gjennom natta, og bruker dem til det de er ment til... mens du sover og aner ingen ting... det er så bar så!!! 
Og husk det...kroppen henter hele tiden næring fra noe som du gjerne skulle ha blitt kvitt... for nå har du virkelig saqtt i gang fettforbrenningen så det gjør monn, skal jeg si deg!!!
Næring får du som sagt nok av fra andre "kilder", og så lenge du ikke er sulten , ja så er alt i sin skjønneste orden!!!
For husk at du i løpet av en dag kan ha mellom 2 og 3 måltider, så var det nok med to måltider for deg i går, ja så var det nok med 2... værre er det ikke!
Alt i alt, så synes jeg det ser ut som en sekser allikevel jeg!!!

|