Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-11, 15:27   #65
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Så fiiin du er blitt!

Opprinnelig lagt inn av Addict, her.

Synes det er helt utrolig at folk klarer å henge seg opp i noe sånt..

Hvis du leser det som jeg har skrevet lengere opp så var det på vegne av broren min jeg skrev det jeg skrev, ikke meg selv. Han har alltid vært rundt og god, og jeg skal ikke akkurat påstå at det svermet damer rundt ham. Som voksen tok han operasjon, ble slank og DEN hunken! DA svermet damene! Også jenter i samme klasse som ham da han gikk på skolen. Han fikk mange tilbakemeldinger om hvor flott han var blitt og at de "visste" at han hadde DEN stilige personen inni seg under alt fettet. Broren min bare overså dem og svarte at "han var den samme som han alltid hadde vært". I dag er han gift med en av jentene som støttet ham og SÅ ham.

Innpakningspapiret sier lite om verdien på gaven inni pakken....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat