Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-11, 16:52   #69
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Så fiiin du er blitt!

Opprinnelig lagt inn av Addict, her.

Ja men.. Og så? Det var jo ikke noen hemmelighet at han var stor før, og ble veldig mye penere av å ta av vekt..?

eg tiltrekkes ikke av overvektige personer selv om jeg er stor selv. Jeg ønsker å se sunn ut, og jeg ønsker også en mann som ser sunn ut. Det tror jeg de fleste er enige i. ALLE bryr seg om utseendet på en eller annen måte. Det er ikke VAKKERT å være veldig overvektig, uansett hvor flotte og vakre man er på innsiden..

Så alle overvektige ser usunne ut? Da tror jeg det er noe veldig feil med synet ditt... Mange overvektige lever mye sunnere enn tynne mennesker og det synes på huden, øynene osv.
Jeg er selv stor, har gått opp og ned på det samme sunne kostholdet i alle år. Alt i perioder hvordan kroppen og sykdommene mine er samarbeidsvillig.
Men jeg lever sunnere enn noen andre jeg kjenner. Mannen min er tynn, men han lever høykarbo og putter i seg massevis med kaker, sjokolade o.l hver eneste dag. Jeg lever da mye sunnere enn ham, men han ser automatisk sunn ut fordi han er tynn

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat