Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-11, 20:33   #90
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Så fiiin du er blitt!

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

oj, dette har jeg ikke tenkt på... Beklager. Jeg er selv allergisk mot mye sminke, men har funnet noen merker jeg tåler. Selvfølgelig skal du ikke bruke slike ting som er dumt for deg. Men når det er sagt, så er det mange måter å freshe seg opp på uten sminke. Kan klippe hår, sette opp hår, fine klær og sko osv osv...

Beklager om jeg setter noen i bås ved å si dette...

Jeg er faktisk helt enig i at så langt det lar seg gjøre, har jo klær og frisyre osv veldig mye å si.
Men hvordan kan en jeg møter på gate vite jeg er overvektig pga sykdom og har ettervekst pga allergi, lissom? Det er så lett å dømme et menneske ut fra noe man absolutt ikke har kjennskap til...


Men for meg er det viktigste utstråling, personlighet og RENSLIGHET! Det er lissom ikke så tiltrekkende med fett hår, møkkete klær og svettelukt

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat