Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-11, 20:39   #91
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Så fiiin du er blitt!

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Jeg er faktisk helt enig i at så langt det lar seg gjøre, har jo klær og frisyre osv veldig mye å si.
Men for meg er det viktigste utstråling, personlighet og RENSLIGHET! Det er lissom ikke så tiltrekkende med fett hår, møkkete klær og svettelukt

Helt enig med deg

Vi mennesker sender ut signaler... Om vi ikke tar vare på oss selv, hva signaliserer vi da?

Om vi tar vare på oss selv, tror jeg andre får mer respekt for oss... desverre tror jeg det er sånn.

Vil bare nevne noe annet... Jeg vet at man ikke skal se overvektige opp og ned. Jeg vet at det ikke er pent. Men jeg tar meg selv i å gjøre det, desverre. Jeg er jo selv overvektig, og jeg tar meg ofte i å tenke: Er hun større eller mindre enn meg? Ser jeg sånn ut?

Jeg mener jo ikke noe vondt med det.

Jeg ser også flotte, slanke mennesker opp og ned. Mener ikke noe vondt med det heller...

Vi mennesker ser jo på hverandre. Både på det ytre og det indre.

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat