Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-11, 15:30   #2297
Simba1
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 66
Simba1 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Kozemor, her.

Jeg heier på deg også simba!!!!!!!

Jeg startet på 104 og er 165 på sokkelesten. Har vært oppe i 114.... Var 106 da jeg fikk diagnosen diabetes type 2.
I dag veide jeg meg og da viste vekte 98,5!!!!!! Jeg trodde jeg skulle daue... Så jg måtte oppå en gang til... Og det viste det samme!!! For litt siden måtte jeg oppå igjen bare for å se om den fortsatt sto der, eller om den hadde bevgd på seg (logisk når man har spist og drukket masse vann), og da steg den selvsagt... Men det er den fastende vekta som teller og da fikk jeg bevist at den funker i allefall! Det var deilig. Første gangen på tosiffret på 8 år.

Nå skal jeg ikke veie meg på noen dager, for hvis vekta går litt opp igjen så blir det nedtur :P

Fantastisk! Gratulerer

Her står det fremdeles i ro.....men tålmodighet er en dyd sies det....så da får jeg smøre meg med det

Nå holder jeg på å koke masse grønnsaker og skjære opp så jeg har det klart i kjøleskapet hvis jeg blir sulten......så slipper jeg å ryke på en bar eller en ekstra pakke kjeks

Hva spiser du iløpet av en dag? Og vet du om vi kan bruke buljong? Er jo ikke mye av noen næringstoffer i det, så ville ikke tro det hadde så mye å si.....salt skal vi jo ha

Og hurra-meg-rundt en gang til for deg.....kjempeflott nedgang hittil

Simba1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED fase1 Svar med sitat