Sv: PF Whey Protein
Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.
Oj.... hvordan klarer du det? Kan du lære meg? Jeg spiser altfor masse jeg og har problem med å redusere
To egg og 200g kjøtt...så sier du til deg selv at det er nok proteinrike varer. Resten er grønnsaker og fett.....
Legger inn dagsrasjonen min fra i går her jeg, så kan du se....
Frokost: 25g Hasselnøtter
............25g Mandler
............30g Cocosa i grønn te
............80g Mandarin/Appelsin
Lunsj: ...25g Leverpostei
............150g Eple
................2 egg
Middag: ...200g Corned beef
..............200g Brokkoli
..............200g Blomkål
Kvelds: ....60g proteinshake etter joggeturen....Skal redusere det til 30g etterhvert.......Ble for mye i går.....
Snacks: ......20g 70% sjokolade med appelsinsmak sammen med en kopp grønn te...uten cocosa
Må kanskje nevne at jeg i tillegg tar kosttilskudd av forskjellige slag, men tror jeg får nok vitaminer og mineraler via maten...det er bare det at jeg er usikker på om diett.no er særlig korrekt...mange av matvarene jeg spiser er jo ikke engang listet med vitamin og mineral-innhold.... Har skrevet om dette i en annen tråd og håper på svar der.....
Kan jo ta bort både sjokoladen og frukten samt legge til smør og majones for å øke fettprosenten. Det vil jeg gjøre innimellom for at kroppen ikke skal bli for vandt til samme energiinntak hver dag...... Det med å bruke litt fløte i shaken i tillegg til vann er en god idé, men sikkert vanedannende og for godt....
Jeg legger meg på 1,5g protein per kg nåværende vekt fordi jeg har begynt å trimme...Må få ut frustrasjonen i kroppen ....
Har endret tickeren min fra 70 til 65 kg målvekt selv om jeg vet at det egentlig er for lite...ser bra ut nå, men vil ha noe å strekke meg etter....kan ikke bare si meg tilfreds og være ferdig liksom...

Sist redigert av Bestemamma : 19-11-11 kl 18:09.
|