Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-11, 15:55   #2300
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Kozemor, her.

Nå har jeg holdt på i 2 uker og 2 dager... Har fortsatt bare gått ned 4 kilo. Gikk opp en halvkilo før jeg gikk ned igjen så har jo sånn sett opplevd litt stillstand jeg også..... Men har fått den månedlige morroa og da går jeg alltid opp i vekt... Denne gangen har jeg stått stille så om noen dager så har jeg kanskje ENDELIG blitt tosiffret!!!!

Sitter å lurer på om det er sant som jeg har hørt, at en SJELDEN gang kan man bytte ut et måltid mot ett eller to egg....

Kjenner også at jeg er SYKT fysen på kjøtt... Jeg driter i sjokolade og snop, men KJØTT!!! Sååå... i dag lette jeg frem den pakken med fenalår med minst fett i, og skar opp to skiver i småbiter som jeg drysset over salaten min.... Hadde såååååååååååå dårlig samvittighet, men er vel bedre med to skiver fenalår en en skikkelig sprekk......

Heisann Kozemor, et egg er HELT greit, ikke noe problem. Pannekakene blir jeg ikke mett av, uten det. Fått klarsignal på det fra flere her og legen min. Tips når kjøttfysingene er som verst-noen biter bogskinke og i en salat med litt fett på- hjemmelaget dressing eller marinaden til disse gratinerte ostene. Da får du noe som metter og får litt kjøtt.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat