Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-11, 17:28   #2303
Kozemor
Medlem

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Bergen
Kozemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk folkens!!!

Jeg er jo fortsatt i fase 1 da....
Kjøttdeigpizza har jeg ikke hørt om og derfor ikke prøvd. Har vel kanskje ikke lov til å ete det i fase 1.

Jeg ANER ikke om vi kan bruke buljong... Har kikket litt på noe grønnsaksbuljong jeg har liggende, men mener det er ganske mye karber i den...

Vanlig eggerøre er så mye bedre enn den på pose! Da kan jeg glatt ete eggerøre hver dag som det var anbefalt.

Hva jeg eter hver dag....

Jeg spiser konsekvent kjeks til frokost og suppe til lunch i ukedagene når jeg går på skolen. Det er så lettvindt, og en bar til mellommåltid. Til middag eter jeg paella, eller mushrom greien med grønnsaker. Middagsposene blir liksom litt sånn at jeg hiver det i meg så er grønnsaker eller salat selve middagen. Til kveldsmat har jeg pleid å spise cereals eller creme brulet.

De siste dagene har jeg spist eggerøre av vanlig egg, og i går tok jeg litt kokt skinke i. Da hadde jeg hatt stillstand i noen dager og plutselig datt vekta. Spiste også salat med litt fenalår i går.

Lurer på om jeg rett og slett har spist for mye grønnsaker? Men det er kjekkt å høre at man kan ete egg i allefall. Dette skal jo være en lavfett diett, så å lure i seg litt fettfri kjøttpålegg er nok ikke det verste tydeligvis Vi får se hva som skjer fremover... Stilner det igjen så får jeg heller kutte det ut. Er egentlig ikke ute etter voldsomt raskt vektnedgang. Hode og hus skal jo også være med... Men dette er det eneste kostholdet som har klart å rikke vekten overhodet, så det er utrolig kjekt!

Kozemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravagansa Svar med sitat