Sv: Prosent eller gram?
Opprinnelig lagt inn av MieMari, her.
Det kommer an på hvilken filosofi du følger 35g kh på en dag er ikke nødvendigvis mye (Hexeberg anbefaler opp mot 50). Ellers har du jo en fin fordeling!
Ja, det er jo et godt poeng. Jeg vet at det er mange som må ned på 15 - 20 kh for å gå ned, men kjenner ikke kroppen så godt enda. Har i denne omgang holdt på en måned og gått ned ca 3 kg. Det virker som jeg står litt å stanger. Ja, jeg vet at det er en grei vektnedgang, men jeg mener jeg føler at jeg står stille. Kutter derfor nå fun, sukrin, tyrkisk yogurt og 70% sjokolade. Da er eneste kos på en lørdag ett glass vin.
Er en utolmodig sjel og vil helst inn i bunaden til jul, dog det er noe urealistisk. Prøve skal jeg uansett
Går man like greit ned dersom man følger Hexeberg (altså 50kh),eller er det ment som vedlikehold? Sikkert personavhengig, men hva er deres erfaringer?
Jeg har faktisk tidligere greid å "holde skalderman" i mange måneder, men det var ikke helt forenlig med flytting og oppussing. Jeg ønsker nå ting litt annerledes og vil gjerne leve sånn. Går derfor ikke like hardt ut, men baker og lager alt fra bunn. Har lest Skalderman og Ketolyse kuren, men ikke alle "idolene" innen lavkarbo. Er det noen som har noen preferanser og i såfall hvorfor?
Er forøvrig veldig glad i denne siden: http://fristendelavkarbo.wordpress.com/
Hilsen en som skal få seg en sånn ticker!

|