Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-11, 07:16   #29
Alynna
Seniormedlem

Alynna sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

KTC kokosolje er et supert valg for å steke mat i, og for all del ikke kjøp brun cocosa kokosolje fra helsekosten med mindre du vil betale 5 ganger så mye for et tilnærmet identisk produkt. Ser heller ingen grunn til å ikke bruke delfiafett eller margarin, det er ikke transfett i disse (som noen tror) men kokosfett (ktc, delfia) er best fordi det booster fettforbrenningen... søk evt på KTC om du vil lese mer om hva jeg har skrevet om emnet, om pure kokosolje, laurinsyre osv....

Ang. dette med frossen fløte - jeg lærte at det bruker man i sauser, supper osv som som skal varmes opp, men om man vil lage pisket krem, dessert osv så bør man bruke fersk. Jeg har en hel fryseskapshylle med frossen kremfløte etter at Ultra på Sandvika Storsenter solgte pakker som gikk ut på dato dagen etter - til 5 kr pakken for to uker siden Ingen nød her i gården, altså!

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat