Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-11, 13:24   #2313
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Som jeg sa til legen min på forrige time, jeg lengter noe sykt etter å leve som jeg gjorde før ED, jeg vil ha skikkelig lavkarbomat, holdt vekten fint, men gikk ikke ned!Så nå for tiden jeg er ikke så flink med Ed (selv om jeg vet hvordan man skal følge det), men flink med lavkarbo, det er jeg. I følge bmi ( som etter min mening er noe forbanna tull)er jeg overvektig fremdeles, men som jeg ser det har jeg bare noen pyntekilo igjen. Jeg skal da ikke bli noen modell, bare ha en kropp som ikke er for tung å bære på. Så det blir vel en strengere periode når Rigaturen er over og deretter nå julen er over. For å ta av det som kommer på, ved disse to anledningene.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat