Katrine's dagbok:)
Ja, da var det min tur å lage dagbok! Skal prøve å skrive inn hva jeg spiser hver dag. Det er sikkert ikke dumt, gjerne litt vanskeligere å skeie ut da, så lenge jeg vet at jeg kan bli "tatt".
Har skrevet det i innlegg tidligere også, men jeg går ikke på atkins først og fremst for å gå ned i vekt, men på grunn av candida som har vist seg nesten umulig å bli kvitt . Har prøvd det meste..., så nå står altså dette for tur! Går til fotsonetarapaut og det var hun som introduserte meg for dette, tanken er rett og slett og "sulte" ut candidasoppen som jeg har så altfor mye av i magen min, ved å kutte drastisk ned på karbohydrater.
Så tips/råd/erfaringer og spm om candida er også hjertelig velkomne .
Har tatt av meg ca to kg "bare" etter at jeg begynte på atkins for ca en mnd siden, og disse gikk av under induksjonen. Etter det har det stått ganske stille.
Jeg er nok ikke flink nok til å drikke vann... Er veldig flink til å drikke pepsi max derimot, men dette hjelper nok ikke nei..
Har nok muligens heller ikke vært flink nok til å telle karber i det siste, har tatt det meste på "gefylen".
Men nå skal jeg iallefall begynne å legge ut hva jeg spiser hver dag, gjerne noen kan se hva/om jeg gjør noe galt.
Katrine
|