har jeg forstått "oppsettet" med dagbøker rett? Skal hver dags måltider bare legges inn som en "reply" på mitt tidligere innlegg? Takk for svar Til frokost i dag hadde jeg min første smoothie Den besto av 2 egg, 100g skogsbær(frosne), 5 ss lett-rømme og ca 2-3 ss olje (oliven) og søtningsmiddel (målte ikke, men var nok ca 2ss ) Dette ble veldig godt og sorbet-aktig Men ble ikke særlig mett! Bakte også de rundstykkene med 4 karber i hver (oppskriften ligger her inne en plass) for første gang.. De var veldig gode! Men veldig små..., spiste 3 av dem... Når jeg kommer hjem fra jobb i kveld blir det sikkert frokostpannekaken (spiser den til alle måltider jeg eller strimlet kjøtt m/grønnsaker eller no.. Hvordan hørtes dette ut sålangt? Har ikke drukket så mye vann i dag, ett par glass bare. Men har drukket en termos med eple/kanel-te (fra poser), er det lov egentlig? Prøvde å lese på den om den inneholdt koffein, men det sto ikke noe om næringsinnhold, kun at den inneholdt 1% eple og 1% kanel (hva med de resterende 98 % da?) Det var min dag sålangt!