Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-11, 22:34   #14
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan noen forklare meg dette?

Fett er ikke magisk. Om du ikke får i deg energi nok fra fett eller karbohydrater må kroppen bruke protein til energi. Det er belastende for kroppen fordi det er tungvint. Proteinmodifisert faste er en skadelig måte å slanke seg på, særlig i lengden. Advarsel. Man vil føle det er usunt. Alt går tregt fordi energien ikke er lett tilgjengelig. Det blir som å faste. Jeg merket litt av det i begynnelsen av omlegingen til ketolys fordi jeg var forsiktig med fettet av redsel for å gå opp istedetfor ned. men jeg fant ut at jeg ikke gikk opp selv om jeg spiste mer fett. Men kalorier har jeg telt bestandig, jeg må det for å være så tynn som jeg vil være. Men å telle kalorier når man skal ned mange kg er helt poengløst. Det er eventuelt på slutten, om man vil bli tynn at det kanskje må til.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat