Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-05, 18:01   #3
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Katrine's dagbok:)

Åååå så kjekt å se deg her inne og med dagbok og ! Da er det mye lettere å kommunisere også !!

Opprinnelig lagt inn av Katrine

har jeg forstått "oppsettet" med dagbøker rett? Skal hver dags måltider bare legges inn som en "reply" på mitt tidligere innlegg?
Takk for svar

Jada, det er helt rett !

Sitat:

Til frokost i dag hadde jeg min første smoothie Den besto av 2 egg, 100g skogsbær(frosne), 5 ss lett-rømme og ca 2-3 ss olje (oliven) og søtningsmiddel (målte ikke, men var nok ca 2ss )
Dette ble veldig godt og sorbet-aktig Men ble ikke særlig mett!

Foreslår at du bytter ut lettrømmen med seterrømme. Den er fetere og metter mer - og har færre karber. 2 ss søtningsmiddel er litt mye.... Det blir en del karber av det og. Prøv å kutte ned gradvis. 1-2 ts er mer enn nok ! (jeg klarer ikke mer enn 1/2, da syns jeg det blir kvalmt). Det skal være friskt. Og om du venter 1/2 times tid etter at du har spist så kjenner du at du ikke er sulten lenger... og det er det viktigste.

Sitat:

Hvordan hørtes dette ut sålangt?

Syns det hørtes greitt ut jeg...

Sitat:

Har ikke drukket så mye vann i dag, ett par glass bare. Men har drukket en termos med eple/kanel-te (fra poser), er det lov egentlig? Prøvde å lese på den om den inneholdt koffein, men det sto ikke noe om næringsinnhold, kun at den inneholdt 1% eple og 1% kanel (hva med de resterende 98 % da?)

Du kan godt drikke te, men ike for mye... Anbefaler deg - spesielt fordi du skal rense ut - å drikke 2,5-3 liter vann pr dag. Det er diskutabelt hvor mye kroppen din trenger, men på Atkins og pga candiaen bør du følge rådene Atkins gir, - og han sier 2-,5-3 liter pr dag..... jeg har en 1/2 liters flaske med sitronskiver oppi som jeg fyller og drikker og fyller og drikker....

Du klarer dette kjempefint, - skal passe på deg jeg...