Sv: Hjelp?
Opprinnelig lagt inn av Christina90, her.
Har vært inne å lest litt igjen, og tror at den beste retningen for min del er lindberg.
Syns Atkins steg 1 virket veldig strengt. Måtte til og med drikke koffein fri kaffe. Hvordan skal jeg da klare å våkne på morgenen??:O Hehe.
Igjen- Tusen takk for gode tips Ser frem til å komme igang, og håper lavkarbo funker for meg
Først og fremst, velkommen til forumet og gratulerer med dine første skritt på veien mot en god helse og et speilbilde du kommer over ens med! 
Angående valg av kostretning vil jeg anbefale Ketolyse (http://ketolyse.no/) Ser litt skremmende ut når du ser på nettbutikken der, men alt du trenger til å begynne med er boka hans "Slank med Ketolysekuren" som fåes kjøpt i flere store dagligvarebutikker og bokhandlere.
Det er en forholdsvis "streng" retning å følge med tanke på karbohydratinntak, men jeg tror til gjengjeld du kan beholde morgenkaffen din. Atkins induksjon er vel notorisk for å være streng som fy da den i utgangspunktet er beregnet på å behandle sykdom. Eneste som er strengere måtte vel være Skaldeman som spiser ~0g karbo.
Liten avsporing der. Ketolyse-boka har mange bra oppskrifter og (ikke skyt meg om jeg husker feil) ukesmenyer som er enkle å lage og både smaker godt og ser bra ut. I tillegg er boka lett forståelig for en nybegynner som vil vite at de ikke kommer til å spise på seg et infarkt, uten at boka går i noen voldsom dybde.
En bra investering, kosta 179kr sist jeg så den på Meny. Lykke til! 
Edit: om hukommelsen for én gangs skyld spiller på lag tror jeg faktisk Ketolyse-boka også har noen oppskrifter på desserter og drinker som er lovlige en gang i blandt for den som skulle være interessert i slikt. 
|