Sv: Kan noen forklare meg dette?
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
Enig med det du sier her Simba! Selv om jeg det første halvåret ikke spiste noe som helst "erstatninger" - er jeg enig i at dette er en av de viktigste faktorene for at inntaket øker til mer enn det kroppen har bruk for.
Jeg pleier og si at jeg nå er j.. flink til å vite hvordan jeg skal spise for å HOLDE vekten når målvekt er oppnådd 
nettop derfor er det viktig å sjekke hvor mye man får i seg på diett.no. Og om man ser at man blir mer sulten og trenger mer energi pga erstatningene er det jo bare å spise rene matvarer igjen. Men jeg vet ikke om det er sant det som påståes heller, jeg mener, det er vel naturlig å ikke ta en like stor bit fet ost som en magrere variant? Eller når man vet sjokoladekaken er stappfull av nøtter og smør ,da tar man ikke et stort stykke med vettet i behold? Det er vel småspising man ikke regner med, og utskeielser og alkohol som er synderne ofte? Eller det å fastholde at man ikke skal gidde å holde kontroll og bare la det skli litt ut hele tida, fordi det er så lettvint? Det er nok mange mulige grunner, veldig mange. Og alle har vi våre svakheter.
|