Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-11, 23:24   #75
Simba1
Medlem

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Simba1 er ny på veien

Sv: Kan noen forklare meg dette?

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Det tror jeg du har mye rett i ja. Kona begynte på lavkarbo sammen med meg, men måtte slutte da hun ikke klarte å venne seg til måltidsammensetningen. For meg har det gått helt greit, selv om menyene mine kanskje er litt kjedelige og repeterende. Jeg merker at jeg ikke er så nøye på hva jeg spiser som jeg var på høykarbo, det er liksom bare drivstoff som må fylles på et par-tre ganger til dagen. Veldig uvant å ikke ha sug etter noe støtt og stadig...

.

"Finn det som virker og hold deg til det....." sier min kjære far, som i godt voksen alder har tatt av masse. "jada, pappa....jeg vet, jeg vet....men nå skal jeg fortelle om de KJEMPEGODE pannekakene jeg laget i går!" Min far gidder vel ikke stå timesvis på kjøkkene for å prøve å lage pannekaker. Han spiser biffen sin og grønnsakene sine og setter seg fornøyd i sofaen og tenker ikke noe mer over den saken

Og det er ikke så helt usansynlig at den pannekakerøren min ble til under en heller kritisk tilfelle av PMS, der suget på noe søtt tok overhånd

Simba1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED fase1 Svar med sitat