Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-11, 01:41   #4748
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Hei igjen!!

Travle dager på meg, så travle at jeg liksom blir litt sprø av det. Orker ingenting når jeg kommer hjem; ikke handle, ikke lage knekkebrød, ikke sosialisere meg - tragisk. Og ja - snart "uka" igjen så da blir det vel helvete i heimen igjen - gud for et sjarmerende vesen jeg må være for tiden. Blæk.

Vet du noe Bente - jeg blir så sulten av å lese innleggende dine. Og det er bra. Du må ha den mest fristende lavkarbomaten som finnes - samtidig som du har den beste disiplinen.
Trodde forresten du var ferdig med dansingen for dette semesteret - ? Med det samme jeg leste at du var å hentet en ny danser så så jeg for meg at du liksom hade bestillt en på nett - en sånn superduper salsamann kun til eget bruk i anledning "juleferie" fra den ordinære dansingen. Har de no' sånt på Ellos tro?

Hmmm - jeg nøyer meg med den mannen jeg har altså..bare så det er sagt. Får passe på å si det siden jeg vet at jeg kommer til å legge ham og alle andre for hat i en uke framover. Bortsett fra dere da - snille damene!

Klem!

Å så kjekt at du fristes av maten min da vennen Jeg har alltid vært glad i å lage mat og har alltid egentlig laget det meste av maten fra bunnen av. Så jeg har egentlig tatt dette med lavkarbo litt som en utfordring - lært meg å lage både nye retter og gamle retter på litt nye måter. Og så tenker jeg at det faktisk er lettere å være disiplinert dersom man faktisk lager mat man liker godt!
Quesadillaen med kylling og grønnsaker ble forresten vidundelig god, det skal jeg definitivt lage flere ganger.

Beklager at jeg ikke holdt deg med selskap her inne i kveld. Jeg var innom flere ganger på dagen i dag, men hadde et møte kl. 18 som tok sin tid. Det er noen konflikter blandt noen i salsamiljøet som gjør at jeg som leder må inn og megle litt. Mer tror jeg ikke jeg skal si om den saken Det har nå tatt hele kvelden, har ikke en gang rukket å spise middag enda. Heldigvis satte jeg fram litt ost og bær da de kom, hvis ikke hadde jeg nok sultet i hjel!

Ja, kursene våre er ferdige nå for høsten, lørdagen var avslutning for sesongen. Blir nok litt trening framover, i alle fall for oss som er instruktører. -Men siden jeg er leder også er det alltid en del ting som må løses opp i, ordnes, planlegges, organiserers, så jeg har i grunnen aldri helt fri.... Men akkurat som at lavkarbo blir en livsstil, så blir i alle fall definitivt salsa en livsstil

Nå må jeg få i meg litt mat og så sove. I morgen har jeg mer tid til å være inne her, så da håper jeg noen kommer innom og skaravler med meg

Natti natt, damene mine

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat