Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-11, 10:02   #9
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Rett tenkinig danker ut alle slankekurer - Stvgr. Aftenblad 23.11.

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg vil helst ikke trekkes inn der Smgj. Jeg vet hvorfor jeg er overvektig og det er ikke fordi at jeg har noe fysisk "galt" med meg, men fordi at jeg spiser for mye i forhold til det jeg forbrenner. Spiser jeg mindre så går jeg ned og spiser jeg kun det jeg trenger så legger jeg ikke på meg. Så du må gjerne snakke for deg selv og alle andre får snakke for seg, men jeg vil ikke trekkes inn i det.

Jeg vil gjerne trekkes inn i det! Jeg snakker ikke bare for meg selv heller...

Jeg vet at mange (men slett ikke alle naturligvis) får et naturlig forhold til matinntak og metthetsfølelse når man reduserer på karbohydratinntaket i forhold til de offisielle kostholdsrådene. De fleste holder seg mette lengre, blodsukkeret holder seg mer stabilt og mange får flyttet fokuset bort fra mat.

Lavkarbo kan man leve godt med hele livet - det kan de fleste ikke gjøre med kalorirestriksjon.

Sånn er det bare.

-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat