Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-11, 10:52   #1
NordicMastr
Nytt Medlem

Medlem siden: Nov 2011
NordicMastr er på en erverdig vei
Smile

Ketolysekuren - opp og ned (Var "Manglende vekttap tidlig i ketolyse")

Hei

Jeg har en BMI på rundt 40 og har gått strengt inn for Ketolyse-kuren i tre uker nå. De tre-fire første dagene gi jeg ned ca fire kg og de to siste ukene har det stått helt stille (rettere sagt gått litt opp og ned innenfor ett kg)

Jeg tar tabelettene fra ketolyse.no og bruker stix for å sjekke at jeg er i ketose. Det har jeg vært hele tiden.

Er dette normalt eller er det ting jeg kan justere på for å få et jevnere vekttap?

Litt om dagen min
Til frokost spiser jeg 2-3 egg (enten eggerøre med laks eller omelett med majones, cremefraiche, løk og bacon. Maks 3kh pr måltid) med te eller vann. Til lunsj spiser jeg gjerne det samme som til frokost. Drikker en del te i løpet av dagen (0,5 L?). Ingen kaffe. Drikker ca 0,6L vann når jeg er på jobb. Når jeg kommer hjem drikker jeg 0,33 til 1 L cola zero, farris eller sprite zero. Spiser og gjerne et par osteskiver i det jeg kommer hjem. Så spiser jeg middag (maks 5kh. Spiser meg god og mett. Flink med å bruke smør eller fet saus). Noe grønnsaker. Starter gjerne med forrett av tomat, mozzarella, olivenolje og basilikum. Ingen kveldsmat. Kan spise 5-10 usaltede peanøtter og kanskje 50g baconcrisp noen kvelder. Litt svimmel de første par dagene, men er nå frisk og opplagt. Føler meg aldri spesielt sulten. Trener ikke og beveger meg i moderate mengder nå. På sommerhalvåret driver jeg med turorientering og bruker kroppen aktivt 6-16 timer i uken.

Sist redigert av NordicMastr : 22-01-12 kl 13:59.
NordicMastr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat